22/12/2013

Un dimanche pas comme les autres : Vide dressing au 'Daltons'' Blogeuztour

Hello :D
 Vous avez passé une bonne journée  ??
Ca fait longtemp que je n'ai pas passée un bon dimanche comme aujourd'hui ! j'ai pu m'echapper de la revision pour une journée des le debut des vacances enfin si j'ai bien le droit de les appeler ''vacances' haha
Alors je suis allée au vide dressing organisée par Vita luna spirit ; Mon journal pas tres intime et Makeup by Amira  au Daltons  :D
voila un petit appercu du bon moment que j'ai passée avec Sabrina ; Narjess  ; Nadia du blog Myfancy wardrobe et le talentueux  Amin Hajri !!dommage que je n'ai pas pu rencontrer  Amira du blog Makeup by Amira














  Nail art realisé lors du vide dressing :D
Et voila mon coup de coeur du dimanche au vide dressing : un nail polish H&M
A bientot :*

1 commentaire:

  1. Hello I'am Chris

    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Represent Your Country
    World-Directory is 192 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    We follow your blog! Please follow mine
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, handmade, cooking, paintings
    The Competition is open

    *MERRY CHRISTMAS TO YOU AND YOUR FAMILY*
    http://nsm08.casimages.com/img/2013/12/20/13122007421512502811832583.gif

    RépondreSupprimer

N'oubliez pas de laisser un commentaire ;)